Thursday, July 12, 2012

part 3? maybe later

sumpah bila last aku tulis dlm bm untuk blog aku pun aku x ingat.
rasanya time aku form 5 dulu kot..
tak pun time aku kat matrik penang dulu..

kira dalam 2,3 tahun dah la kan?

ah x kisah la.
yang penting aku tulis blog bila aku ada mood, ada masa, ada idea, ada ilham,  dan ada benda yang buat aku rasa ada modal, lebih kurang macam tu la kot.



aku tau yg kadang-kadang orang usha blog aku lepas tu komen:
"apsal banyak ko tulis bi? susah la nak paham"

nak buat macam mana, dah aku memang minat nk tulis dalam bi,
and guess what, sebab aku merapu dalam bi kat blog ni la yang bi aku time matrik jadi ok sikit.
boleh la takat nak dapat band 4 MUET.(band 5 dgn band 6 x mampu, these two levels are far too much for me to obtain, haha)

anyways, dengar2 isnin ni result exam kluar,
hopefully x de subjek yg kena repeat.
and i mean it

well cukuplah untuk skrg. kalau ada modal aku sambung.


No comments:

.....