Friday, March 13, 2009

main sorok sorok....

korg pernah x main sorok-sorok@ hide-and-seek? sure pernah kan? mesti korg tau cam ner die nyer thrill tuh sbb xnak kantoi....

aku pown main sorok2 gak.. baru jer main petang khamis @ semalam la... aku ngan beberapa member batch aku ngan beberapa org budak form 4... yg cari kitorg bukan budak tp seorang cikgu @warden @rampa yang cukup dikenali ramai iaitu......


CIKGU FAIRUZ @PAI.......

yah..... apsal... x caye ke..... die nyer alasan senag jer... kitorg x gi prep...kitorg ingat prep 2 cancel (sebab dah nak balik kampung la katakan..) . so kitorg pown lepak la kat dorm , tidor ke lepak lepak ke tengok dvd ke, tetibe jer die datang ngan baju kaler hitam ngan seluar kaler hitam.. (tuck in plak tuh), dengar jer suara die menjerit kitorg poun berpecah kpd beberapa group. ade yg sembunyi kat toilet ade yg sembunyi dlm dorm ade yg lari gi tempat dobi( padan muke ko derih kantoi ngan linda hahahaha) ade jugak yg panjat bumbung surau( wei red hang 2 pendek, macam mana hang buleh panjat bumbong surau yang tinggi haram tu?)...
aku lagi style. time aku nak kuar dorm tetibe je die ade kat depan court tennis . nasib aku nampak die kalau x.... aku pun cepat2 ler masuk balik dorm 2 lepas 2 merangkak style commando sebab x nak bagi die nampak bayang2 aku kat tingkap.. sampai la kat depan locker aku pun usha dari depan locker aku...lime minit lps 2 aku pun uha dari tingkap aku...
aku nampak die berjalan ( nampak cam x puas ati je) ke arah admin... elok die sampai je kat depan gate, aku menghela nafas. lege giler siot. time 2 jam dah nek dekat kul 4.25 p.m. aku pun bertahan lebih kurg lime mint cam 2 arr.. tepat kul 4.32 p.m. aku berjaya! yes! dah lame gak arr aku x rase thrill cam nie.... ahh lege giler







No comments:

.....