Sunday, February 22, 2009

DOTA ROCKS...

apsal aku tulis dota? bukan mende lain? sebab nie blog aku so suke ati aku la....

DOTA(Defend of the Ancients)

game yg x asing lagi dalam kalangan batch aku

sampai ade yg sanggup fly pasal nak main dota
aku pown kadang2 ikut la sekali
tp aku x pernah la kantoi setakat nie

selalu aku main ngan member sebatch aku

chapeq, mahassan (solo!) yem, zafiq @pelik, shahrul, poji, kwang@oi!!(sengau)

kitorg main paling kejap pun 1 jam setengah..
paling lame ...... tah x ingat la ade la sampai lime nam jam(dari pagi kul sepuluh la
kalo x puas ati ngan game 2, ulang balik sampai puas ati

nampak cam x de faedah main DotA nie tp ade satu bende yg penting yg kitorg belajar dari maen DotA nie


TEAMWORK
2 la bende die...


bende yg penting tp x ramai yg tahu kalo korg nak tahu camner boleh belajar bende nie,
main la DotA ye...

kalau x tahu belajar2 la main ngan yang tahu.......



No comments:

.....